Nie możesz się zalogować? Rejestracja »

Logowanie: zapamiętaj

Wspólnie wykryjemy fałsz w Internecie. Wybierz interesujący Cię materiał i sprawdź czy to prawda czy fałsz według dociekliwych poszukiwaczy prawdy. Nie zapomnij wyrazić swojej opinii oraz dodać własny materiał do weryfikacji.

Partnerzy

Prawdafałsz.pl dziękuje serwisowi Jeja.pl za reklamę i poleca Wam granie w gry, które się tam znajdują. Nie zapomnijcie odwiedzić działu gry i zagrać w kilka ciekawych propozycji. Zabawę polecamy zacząć od popularnych gier.

Niedoskonali ludzie

Dodane przez: Monia, na głównej od 11 Maja 2011 (07:28)

Opis: Czasami ludzie rodzą się z wadami, ale bywa i tak, że sami z siebie robią... nienormalnych

Tagi: człowiek, wady,

1 Niedoskonali ludzie

Prawda czy fałsz?

Statystyki powyższego zdjęcia:

Prawda: 23%
Głosów:
134

Fałsz: 77%
Głosów:
458


2 Niedoskonali ludzie

Prawda czy fałsz?

Statystyki powyższego zdjęcia:

Prawda: 88%
Głosów:
514

Fałsz: 12%
Głosów:
69


3 Niedoskonali ludzie

Prawda czy fałsz?

Statystyki powyższego zdjęcia:

Prawda: 89%
Głosów:
508

Fałsz: 11%
Głosów:
66


4 Niedoskonali ludzie

Prawda czy fałsz?

Statystyki powyższego zdjęcia:

Prawda: 88%
Głosów:
497

Fałsz: 12%
Głosów:
65


5 Niedoskonali ludzie

Prawda czy fałsz?

Statystyki powyższego zdjęcia:

Prawda: 59%
Głosów:
338

Fałsz: 41%
Głosów:
234


6 Niedoskonali ludzie

Prawda czy fałsz?

Statystyki powyższego zdjęcia:

Prawda: 93%
Głosów:
518

Fałsz: 7%
Głosów:
37


7 Niedoskonali ludzie

Prawda czy fałsz?

Statystyki powyższego zdjęcia:

Prawda: 75%
Głosów:
414

Fałsz: 25%
Głosów:
138


8 Niedoskonali ludzie

Prawda czy fałsz?

Statystyki powyższego zdjęcia:

Prawda: 91%
Głosów:
507

Fałsz: 9%
Głosów:
49


9 Niedoskonali ludzie

Prawda czy fałsz?

Statystyki powyższego zdjęcia:

Prawda: 79%
Głosów:
437

Fałsz: 21%
Głosów:
117


10 Niedoskonali ludzie

Prawda czy fałsz?

Statystyki powyższego zdjęcia:

Prawda: 95%
Głosów:
522

Fałsz: 5%
Głosów:
25


Statystyki całej serii zdjęć:

Prawda: 78%
Głosów:
4389

Fałsz: 22%
Głosów:
1258

Dodaj komentarz:

Proszę się zalogować, aby uzyskać możliwość komentowania

Komentarze:

klapcio2016-04-15 21:28

3 to choroba niebieskiej skóry. Według mnie wszystko prawda oprócz 1 i 4.

Welonka1232015-02-01 09:39

2 prawda na bąk bo widziałam w telewizji on sam chciał się przypodobać do jaszczurek :)

piesio2014-05-03 16:07

3, 6 i 10 prawda

wisienka02032014-03-27 21:14

wszystko to sa choroby

wisienka02032014-03-27 21:13

7 to prawda to choroba progeria ;/

Zuzu52014-02-15 15:26

TakczyNie patrzysz dużo na TLC jak ja i moja mama ;)

piesio2013-04-19 12:47

6 prawda
10 też

TakCzyNie2013-04-12 14:50

9-było na TLC

Zuzianna2013-04-01 16:12

Bez komentarza. ( O kurde... )

Filipox2013-01-04 13:56

5 jest śmieszne

Ronaldo112012-05-08 12:05

W 9 są tacy ludzie ale to przeróbka...

mikolajdem2012-04-18 21:25

ta 8 żebra od żebraka

Agnes562012-03-18 11:41

:) .

mikus432012-03-07 21:04

9ZDJ Ta 3 to wilkolak

Bazzi992012-03-04 21:09

wszystko prawda

lasocin2012-02-22 14:52

1 ma łep jak sklep

SamirDuran2012-02-19 23:02

10 Niech do Behemota pójdzie :D

Poziomek2012-02-18 15:26

6 jaka Gruba berta a jak bym zobaczył 2 i 10 to bym ich z basebolla potraktował

danaken2012-02-13 15:03

7 jest bekowe

Fankahoney2012-01-20 12:44

na niektórych ludzie to sami sb robią a na 1 to pewnie będzie geniusz ;]

potok5552011-12-30 19:01

5 to prawda widziałem na discavery channel

piekielnik2011-12-29 14:32

7 i 5 to wałsz

ManJak2011-12-10 18:42

10 to hardcor żeby tak przebić

ManJak2011-12-10 18:42

8 jaki hudy kurde

sylwiusia3232011-12-02 13:06

Pierwsze było okropne:(

milenka29952011-11-23 13:58

5 i 6 bylo na discovery synkowi zrobili operacji i juz tego blizniaka nie ma i te dziewczynki sa ciezko chore

fasttropiciel2011-11-15 17:33

2 była w rekordach ginesa

kacki0072011-11-10 13:37

a o co chodzi z tym w 10

kacki0072011-11-10 13:35

1 to prawda

kacki0072011-11-10 13:33

chciałbym mieć tak fajny język jak ten z 2

gebro122011-10-27 21:47

EEEj ja wiewm kto to ten w nr 7 mw czerwonej koszulce... to jest Tsim ***is..

Damian_PL2011-10-03 19:19

Taaa.. W 1 to chyba by matke cała rozerwał tym łbem...

ladnok192011-08-27 09:55

9 zajebiste

gownoprawda2011-08-14 10:53

Niestety wszystko prawda.

steryd0952011-08-12 17:28

Wszystko Prawda , Pierwsze Prawda Oglądałem Na Discavery !

kokakola2011-08-09 13:05

oo lol

weronika153022011-08-06 16:29

wszystko to jedna wielka prawda

grzechos2011-07-28 18:02

LOL

sarunika2011-07-26 11:28

wszystko prwda

angelika2011-07-25 18:18

w drugim te łuski są zwyczajnie narysowane!!!

cinek19972011-07-23 14:35

5 na 100% prawda

Deltes992011-07-23 12:21

9 prawda

Panterka2011-07-22 22:00

ten 4 obrazek chlopiec z nogami w brzuchu to prawda bo ogladalam o nim program "moja szokująca historia" na TLC to jest jego brat blizniak ale sie wzrosl z niego

maciek2282011-07-20 19:48

3 to prawda... jest taka choroba ze czlowiek zminia sie w kamien a to przez jakas tam zawartosc krysztalow w zrenicach oczu...
(ogladam programy dokumentacyjen...)

Zapomniany2011-07-20 18:04

8 zwykła anoreksja

cerux22011-07-18 20:42

9 jest prawdą

MichaelPL2011-07-18 01:00

1,3,9 kamstwo

ololka5552462011-07-14 16:02

1 to napewno kłamstwo

CrazyDolly2011-07-13 12:47

taladniepachnaca, naszapaka i Kodios-ciekawa jestem, czy gdybyście wyglądali jak jedna z tych osób, też byście się z siebie śmiali
1 to chyba nieprawda
biedni ci ludzie na zdjęciach :(

wojteq2011-07-11 13:35

Współczucia dla osób na tych zdjęciach.

xKajman2011-07-10 23:16

ej z czego wy sie śmiejecie debile?? to są choroby prawdziwe!! Ciekawe czy ty jakbyś miał taką to czy też byś sie śmiał patrząc w lustro??? pozdro dla was

goblinXDD2011-07-08 10:14

9 to prawda

Kodios2011-07-06 17:07

Żal PL:-)

naszapaka2011-07-04 19:11

o żal . ;) Najlepsze ten owłosiony bachor

taladniepachnaca2011-07-04 16:31

hahaha! Ja pierdole! haha

zaiks112011-06-29 21:20

o9 caly program ogondalem na tv prawda

jjkanie2011-06-28 15:53

1 fałsz

Suchy782011-06-27 17:46

pierwsze to fałsz

klaudius16162011-06-02 20:53

Tą 1 zrobiłam zę nie prawda, ale jak zobaczyłam 7 to zwatpiłam... a z tym chlopcem to prawda, bo to mialy być blizniaki ale się zarodek do końca nie rozdzielil

FilesOn2011-05-31 14:50

5 to prawda to nawet na TLC jest program o takich ludziach i to dziecko też tam było.

tomek1642011-05-28 15:25

5 to prawda bylo na discawery w " moja szokująca historia"

kukisek2011-05-17 21:00

kurde koszmar nezasne dzisiaj:D

iza1232011-05-16 16:49

zdjecie 4 to masakra

Truskawka2011-05-16 15:15

To ostatnie i 2 normalnie katastrofa :o co ludzie potrafia z sb zrobic Oo.oO

dosia2011-05-15 15:46

7 to fałsz

Stella162011-05-15 14:28

to 1 zdjencie masakra po prostu

soplider2011-05-15 13:51

popieram Brzoza 1 i 5 nie prawda

Brzoza2011-05-15 13:32

1 i 5 nie prawda :)

andrzej11019962011-05-15 12:55

Wszystko prawda oprócz 1

mloda1592011-05-14 15:53

2 i 3 zdjęcie to prawda bo też to oglądałam...

Kosti2011-05-14 15:52

ostatni fajnie wygląda

hoopcOLA2011-05-14 09:17

biedne dzieci :[

Leyto2011-05-14 07:20

troszeczke jedna babka przytyla :D

widelec2472011-05-13 22:05

all true

natalia01952011-05-13 20:24

ten chłopczyk któremu nogi zwisają z brzucha to prawda bo oglądałam o nim film w TV

luska5822011-05-13 19:26

Masakra:D

OziRiper2011-05-13 17:34

nom

bokaloka2011-05-13 16:31

a i ten 3 koleś to on mógł se pomalować twarz i szyje i tam ręce

bokaloka2011-05-13 16:20

te 1 zdjecie to nie prawda ale reszta to prawda

IKAR112011-05-13 15:43

LOLOO

matriks19992011-05-13 14:21

lol

Tsunami0902011-05-13 13:27

na 8 obrazku jest poprostu anorektyczka

hartus2011-05-12 21:55

hetman co do tego chłopca niektóre przypadki można usunąć, lecz inne nie, więc wiecie. trudno tak żyć

arturro4482011-05-12 21:36

apokalipsa

dewcio142011-05-12 19:13

WTF?

MR.artiu2011-05-12 17:44

albo chca zeby tak wyglądali..

MR.artiu2011-05-12 17:43

dla mnie to wszystko prawda ludzie czasami tak sie rodzą i nie ma na to leku

pawlo552011-05-11 20:06

Hetman masy racje to prawda poza tym all jest prawda

hetman2011-05-11 08:41

Jeszcze ciekawy jest ten chłopiec z nóżkami wychodzącymi z brzucha. To chyba jest jakaś forma bliźniaka syjamskiego, ale trochę taka inna, bo tylko część drugiego ciała jest na zewnątrz, a reszta pewnie jest wspólna. Ciekawe czy jest to możliwe do zoperowania?

hetman2011-05-11 08:39

Ja też słyszałem o tej włochatej dziewczynce. Podobno mama starała się przez bardzo długi czas pozbyć tych włosów z jej głowy. Chodziła na usuwanie włosów laserem, goliła je i smarowała specjalnymi żelami. To wszystko nie przynosiło żadnych rezultatów. W końcu odpuściła i teraz czekają na naukowe rozwiązanie problemu, tzw. syndromu wilkołaka. Teraz niestety nie ma na to lekarstwa.

Dziewczynka mówi, że czuje się wyróżniona i nie przeszkadza jej to w zbytnio. Jednak jestem ciekawy czy ktoś by chciał ją zatrudnić do pracy. To jednak może powodować odstraszanie klientów.

falszywka1002011-05-11 07:38

o tej włochatej dziewczynce mówili w uwadze!!!@_@

xksior2011-05-09 17:49

Zdjęcie nr. 2. Niedoskonali? Poprostu ma (duuuuuuuuużo) tatuży. Jakiś gościu pobił rekord bo miał 3 warstwy ich na całym ciele o_O

Polityka prywatności | Regulamin | Kontakt

Od 2011 aż do teraz © Prawdafałsz.pl wszystkie prawa zastrzeżone

Serwis powstał, aby pozwolić na ocenianie treści w Internecie jako prawda lub jako fałsz.